TELLIMINE JA MAKSMINE


Kui olete välja valinud endale meelepärase kauba, mille soovite osta, asetage see ostukorvi ja klõpsake nuppu “Jätka ostu sooritamist”, peate esitama teabe enda kohta, nime, e-posti aadressi, telefoninumbri. Seejärel valige makseviis ja valige üks pakutavatest võimalustest (Omniva pakiautomaat, kuller või kviitung kontoris) https://seebimullid.ee/toote-kohaletoimetamine/ . Kontrollige allpool sobivat makseviisi:
Veebipoes saate makseid teha:
1) Interneti-panga kasutamine. Meie kliendid saavad kasutada järgmisi internetipankasid – Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor, mida pakub koostööpartner MakeCommerce.

2) Maksekaardi kasutamine. Aktsepteerime Visa, MasterCardi või Maestro krediitkaarte, mille pakub meie partner MakeCommerce, mis teeb turvalisi veebimakseid.
Tehingute puhul kasutatakse euro (EUR) valuutat.
Kui olete makseviisi märkinud, peate teadma ja nõustuma veebisaidi kasutustingimuste ja makse privaatsuseeskirjadega.
Kui soovite oma tellimuses muudatusi teha, võtke meiega ühendust e-posti teel info@seebimullid.ee. Võib-olla ei saa me teie tellimust täpsustada, seetõttu palume ebamugavuste pärast eelnevalt vabandust, kuid anname endast parima, et teid aidata. Me ei edasta krediitkaardi ega muud makseteavet kolmandatele isikutele, välja arvatud tellitud kauba maksetöötlus, nagu seadus nõuab.

WeCreativez WhatsApp Support
Meie meeskond on siin abiks.
Vajad abi?